que em diu tothom
«que en fa fresca aquí dalt?»

Ves quin un!
Què passarà
si va creixent cap amunt!

Potser vol
anar a parar
fins a la lluna tot sol!

Atenció
ajup el cap,
no topis amb un avió.

A mi m’agrada anar de pressa
per això he crescut
des de menut.
Han de fer-me cada any roba
sempre nova
perquè la vella, tururut!

Sóc tan alt
que quan juguem
a bàsquet no tinc rival.

La pilota
a la cistella
poso sense fer un salt.

I els companys
desesperats
em criden: «Ep! No s’hi val!»

Diu tothom: «No juguis pas
val més que facis de pal».

Ja pot haver-hi una gentada:
Ningú no em pren
la visual.
Però en canvi tinc la pega
que em doblego
si bufa fort el vendaval.

Sóc tan alt…

Published On: 10/01/2024 / Categories: Cançons, Cançons Catalanes /